سامانه جدید ست پلت

فهرست

شرکت بوم نگاران هوشمند امید (ست پلت) نسخه جدید صفحه ارائه خدمات خود را رونمایی کرد. برای ساخت این صفحه جدید، مجموعه نظرات مثبت و منفی کاربران مختلف ازجمله کشاورزان، کشت و صنعت‌ها و سازمان‌های مختلف را گردآوری کرد تا نقاط قوت را تقویت کند و نقاط ضعف را هم برطرف کند. بعلاوه، ویژگی‌های جدیدی نیز به این صفحه اضافه کرده است. در ادامه، تمام این ویژگی‌های و خصوصاً ویژگی‌های جدید را برای شما معرفی می‌کنیم.

تخمین عملکرد

 بسیاری از کشاورزان و خصوصاً کشت و صنعت‌ها نیاز داشتند تا مقدار تولید در زمین خود را تخمین بزنند تا بتوانند هم مدیریت بهتری داشته باشند و هم برای برداشت و فروش محصول خود برنامه‌ریزی کنند؛ به‌ویژه که امروزه تخمین مقدار عملکرد هر زمین نقش زیادی برای برنامه‌ریزی هزینه برداشت و انتقال و قیمت فروش دارد.

مدیریت زمین

یکی از نیازهای بسیار مهم برای هر کشاورز که بتواند هرسال، برنامه‌ریزی و مدیریت خود را بهبود بدهد، آن است که سوابق تمام‌کارهایی که بر روی زمین انجام داده است ذخیره کند. کارهایی مثل تاریخ آبیاری، مقدار آبیاری، تاریخ و نوع کود یا سمی که در زمین مصرف‌شده است. به عبارت ساده‌تر، شرکت ست پلت، یک دفترچه الکترونیکی ساخته است که کاربر می‌تواند تمام عملیات خود را به تفکیک هر زمین و تاریخ در آن ثبت کند و مطمئن باشد که این اطلاعات، همیشه در آینده در اختیار او خواهد بود.

فنولوژی

یکی از موضوعات مهم برای مدیران مزرعه (خصوصاً کشت و صنعت‌ها) آن است که مرحله رشد گیاه در زمین را تشخیص بدهند تا بر اساس آن، اقدامات لازم برای مقابله با عوامل قهری مانند سرما یا اقدامات لازم برای برنامه‌ریزی کود دهی و برداشت را انجام بدهند. در این بخش از سامانه، مرحله رشد یا فنولوژی گیاه به کمک هوش مصنوعی تشخیص داده می‌شود.

ویژگی فنولوژی سامانه ست‌پلت
پیشنهاد زمان مناسب برداشت

گزارشات

همان‌طور که درگذشته نیز انجام می‌شود، کارشناسان متخصص در ست پلت، گزارش‌های هفتگی برای زمین‌ها تهیه می‌کنند که در آن، اطلاعات و تحلیل و مشاوره‌های کشاورزی قرار دارد. از این به بعد، این گزارش‌ها از بخش خاص در پنل قابل‌دسترسی هستند تا حفظ و نگهداری آن‌ها برای کاربران راحت‌تر باشد.

اعلان‌ها

گاهی عوامل ناگوار مانند سرما رخ خواهد داد که منجر به آسیب به زمین می‌شود. درصورتی‌که قبل از وقوع آن عامل، هشدار مناسب به کشاورز داده بشود می‌توان بخش زیادی از خسارت را مانع شد. در این بخش از پنل، این هشدارها در دسترس خواهد بود.

هواشناسی

در بخش هواشناسی پنل، اطلاعات هواشناسی گذشته و پیش‌بینی برای چند روز آینده قرار دارد. دانستن آن برای مدیریت زمین اهمیت زیاد دارد.

ویژگی هواشناسی سامانه ست‌پلت
هشدار بارندگی

سری زمانی

همانند گذشته، نمودار سری زمانی شاخص‌های ماهواره‌ای، در این بخش قابل‌دسترسی است که ابزار بسیار مهم و مفیدی برای ارزیابی و کنترل رشد گیاه در زمین در چند ماه قبل است.

دمای کاردینال

ویژگی دمای کاردینال سامانه ست‌پلت
هشدار دمای کاردینال

این بخش‌ها در پنل با همکاری مستقیم و دریافت بازخوردها و پیشنهاد‌ها و انتقادات کاربران تهیه‌شده است. مطمئن باشید نظرات کاربران برای ما اهمیت زیاد دارد و کمک می‌کند تا خدمات دقیقاً مطابق نظر کاربران و مفید برای آن‌ها ساخته بشود.

شرکت ست پلت با استفاده از بهترین و مؤثرترین روش‌های ممکن باعث افزایش کیفیت زمین و محصولات می‌شود و علاوه بر آن از هزینه‌های اضافی را کاهش می‌دهد؛ برای مشاوره تخصصی به صفحه تماس با‌ما مراجعه کرده و مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.