انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان فاوا

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان فاوا

در روز چهارشنبه، سوم ابان ماه سال ۱۴۰۲، مجمع عمومی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با حضور نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای مجمع در یکی از سالن‌های جلسات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مجمع مهم، موضوعاتی از قبیل تصویب اساس‌نامه، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره و بازرسان، نحوه‌ی انتشار روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی‌های انجمن صنفی، تعیین میزان ورودیه و حق عضویت اعضا در دستور جلسه قرار گرفته و با موفقیت انجام پذیرفت.

در بخشی از این مجمع، انتخابات و مراسم رای‌گیری برگزار شد و مهندس علیرضا حاجی تبار (مدیر عامل شرکت ست‌پلت که نماینده شرکت در این انجمن است) نیز حاضر بود و به عنوان یکی از اعضای هیئت‌مدیره انتخاب شد.

در انتهای این نشست و پس از بحث، گفتگو و رأی‌گیری توسط اکثریت اعضاء منتخب، رئیس، نایب‌رئیس، دبیر و خزانه‌دار انجمن انتخاب شدند. مهندس فریبرز تژادا دادگر به عنوان رئیس هیئت‌مدیره، دکتر غلامعلی صدر به عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و دکتر هاشم حبیبی در مسئولیت خزانه‌داری پذیرفته شدند.

با توجه به ارتباط نزدیک انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با دستگاه‌های دولتی، مشارکت فعال و هماهنگی تمامی دست‌اندرکاران در حوزه‌های مختلف می‌تواند به تصویر روشن‌تر و واقعی‌تری از چالش‌ها و راهکارها در این صنعت بیان پیدا کند. مؤسسین و هیئت‌مدیره انجمن امیدوارند که با پذیرش فعالان و ذینفعان باتجربه و دانش لازم به عنوان اعضای این نهاد، انجمن را در دستیابی به اهداف اساسی خود حمایت و مساعدت نمایند.

تصاویر

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان فاوا
Previous slide
Next slide